دستیارهای مجازی به‌عنوان محور آینده تکنولوژی شناخته می‌شوند. اپل، گوگل، آمازون، مایکروسافت، سامسونگ و سایرین همگی سرمایه‌گذاری زیادی در این فناوری انجام داده‌اند. بسیاری از آن‌ها حتی از این دستیارها که بدون نیاز به تماس فیزیکی می‌توانند دستورات شما را دریافت و اجرا کنند، به‌عنوان عامل اصلی برتری محصول خود یاد می‌کنند.

هر چند با گذر زمان این دستیارها به دستگاه‌های بیشتری وارد می‌شوند؛ اما برخی موانع در مسیر رشد آن‌ها وجود دارد. یکی از این مشکلات، عدم تمایل کاربران به استفاده از دستیارهای صوتی در مکان‌های عمومی است.

بر اساس گزارش منتشرشده توسط Creative Strategies، کسانی که از سیری و الکسا استفاده می‌کنند، بیشتر علاقه به استفاده از آن‌ها در منزل (۳۹ درصد کاربران) یا در اتومبیل شخصی (۵۱ درصد از کاربران) دارند. زمانی که آن‌ها احساس راحتی همانند زمان تنهایی خود نداشته باشند یا دست‌های آن‌ها برای کار با گوشی آزاد باشد، استفاده از دستیارهای صوتی به‌شدت افت می‌کند.

اما استفاده از دستیارهای صوتی مجازی به مرور زمان به یک عادت طبیعی تبدیل می‌شود. با گذر زمان و شناخته‌تر شدن این دستیارها، استفاده از آن‌ها بیشتر نیز خواهد شد. اما در حال حاضر بزرگ‌ترین قدم برای طبیعی کردن استفاده از دستیارهای صوتی، در واقع بهتر کردن آن‌ها است.

منبع: businessinsider


کلیه لوازم خانگی برقی ، صوتی و تصویری، لوازم خودرو و ابزارآلات خانگی استفاده ,دستیارهای ,آن‌ها ,صوتی ,زمان ,کاربران ,دستیارهای صوتی ,مکان‌های عمومی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه محصولات آرایشی بهداشتی مووینه جوپرس دانلود کده آموزش دیجیتال مارکتینگ