در چند هفتهی اخیر و احتمالا هفتههای بیشتری در آینده، اندی پالمر، مدیرعامل استون مارتین، به کار خود در ساعت ۶ عصر پایان داده است. او پس از آن راهی خط تولید استون مارتین میشود که فقط یک دقیقه از دفتر کارش فاصله دارد، به یک اتاق شیشهای وارد میشود و یک جفت دستکش نخی سفید بهدست میکند. با این دستکشها قسمتهای مختلف DB11 را نوازش میکند و ۴۰۰ دقیقه از زمان کاری خود را صرف این کار میکند. او هر روز عصر این مراسم را با سه یا چهار DB111 اجرا میکند و هر بار نوبت به دهمین خودرو که میرسد، یک آزمایش رانندگی کمسرعت در جادهای واقع در حیاط پشتی کارخانه ترتیب میدهد.
پالمر در حال عمل کردن به قول خود است. او قبلا در تیرماه اعلام کرده بود که شخصا ۱۰۰۰ دستگاه DB11 اول خروجی از خط تولید استون مارتین را بازرسی خواهد کرد. اگر خودرو موفق به گذراندن این بازرسی شود، او پلاکی با امضای حک شدهی خود بر آن، روی پوشش موتور خودرو نصب میکند. اولین مالکان این استون مارتینها، نامهای حاوی ایمیل و شماره تلفن پالمر دریافت خواهند کرد که از دیدن آن قطعا خوشحال خواهند شد.
او دربارهی فرآیند بازرسی بصری که یک بازرسی یکساعتهی مکانیکی و الکترونیکی است، میگوید: «من به دنبال چیزهایی میگردم که قبلا با آنها مشکل پیدا کردهایم.» او کار خود را با بررسی دورتادور بدنه، بررسی شکافها و تراز بودن سطوح شروع میکند. شکافها فضای بین پنلها هستند؛ درحالیکه بعضی پنلها بهگونهای طراحی شدهاند که بهصورت تراز در کنار یکدیگر قرار گیرند، بعضی دیگر عمدا بهشکلی جاسازی شدهاند که بهواسطهی ناهمترازی اندکی مغرورتر بهنظر برسند.
پالمر بازرسی را از سقف ماشین شروع میکند. دستکشهای خود را روی سقف و لبههای کناری سقف میکشد. این لبهها از ستون AA شروع میشوند و با شیبی ملایم تا قسمت عقب خودرو ادامه مییابند. این دو لبه روی حاملهای خود نصب میشوند. در DB11-های اولیه، گاهی در این لبهها در محل تقاطع گیره با حامل، برآمدگیهای کوچکی ایجاد میشد. یک دست مجهز به دستکش نخی میتواند این برآمدگیهای کوچک را تشخیص دهد. به همین دلیل است که پالمر سطح این لبهها را بازرسی میکند.
منبع:autocar.co.uk
کلیه لوازم خانگی برقی ، صوتی و تصویری، لوازم خودرو و ابزارآلات خانگی میکند ,بازرسی ,خودرو ,استون ,لبهها ,db11 ,شروع میکند ,استون مارتین منبع
درباره این سایت